Általános Szerződési Feltételek

Általános szerződési feltételek

30 ezer ft alatti rendelés esetén csak előre utalásos fizetés lehetséges

szállítási díj 2500.-ft-tól súly és érték arányosan. 

30 ezer ft fölött illetve egyedi termékek esetén marad az előre utalás + utánvét.

Utánvét kezelési díj, mely értéktől függő + 2500.-ft -tól súly és érték arányosan.

 

Fizetés banki előre utalással

Amennyiben szeretné banki átutalással kifizetni megrendelt termékeit, a rendelés leadásakor a megjegyzés rovatban kérjük, tüntesse fel.
Banki átutalás esetén 5% kedvezményt adunk a végösszegből.

 

Kedves Vevőink!
A korona vírus helyzetre való tekintettel üzletünk csak webshopon, telefonon, e-mailen leadott rendeléseket teljesít.
A GLS futárszolgálat továbbra is végzi a csomagok kiszállítását.
Amennyiben személyesen kívánja felvenni az összekészített árut kérjük mellőzze a készpénz használatát, előre utalással van lehetősége fizetni.
Mindannyiunk egészsége érdekében köszönjük a megértésüket!
www.agynemuhely.hu
20 206 2707
agynemutervezo@gmail.com

I. A Szolgáltató

1.) Az agynemuhely.hu webáruházat a Karacs Judit. üzemelteti (továbbiakban: "Szolgáltató").

2.) A Szolgáltató székhelye: 4031 Debrecen

II. A szolgáltatás igénybevétele

1.) A megrendelések leadása az ágyneműhely.hu webáruházban elektronikus úton történhet,

interneten keresztül a www.agynemuhely.hu webcímen, agynemutervezo@gmail.com e-

mailcímen a termék cikkszámának, darabszámának, árának, a megrendelő nevének, szállítási

és számlázási címének és telefonos elérhetőségének feltüntetésével. Telefonos megrendelést a

félreértések elkerülése érdekében csak emailben történt megerősítés után fogadunk el. A

rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a

felhasználók részére. A megrendeléstől számított 48 órán belül automatikusan visszaigazolást

küldünk. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg, a fogyasztó mentesül az ajánlati

kötöttség alól. A rendelés leadása előtt a felhasználónak van lehetősége a regisztrációkor

megadott adatok módosítására a módosult adatok felülírásával és rögzítésével. A megrendelés

interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és

utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. A szerződés nyelve magyar.

2.) A Szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a vásárlók által

megrendelt termékeket a megrendelésben rögzített határidőn belül leszállítsa. Ha a megrendelt

termék határidőre nem készülne el, a Szolgáltató a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja.

3.) A leadott standard méretű termékek rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó

törvényi szabályozást a 17/1999. (II.5). kormányrendelet tartalmazza.

3.a) egyedi igények alapján készült, mintasorból választott, előre egyeztetett termékek esetén

elállási jog nincs.

4.) A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a

vásárlástól a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül. Amennyiben eddig az időpontig

írásbeli megerősítést nem kapott a vásárló, elállási jogát a megerősítés kézhezvételétől

számított 8 napig, a termék kézhezvételétől számított legfeljebb 3 napig gyakorolhatja.

Írásban történő elállás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül.

5.) Kézhezvételi időpont a bolti átvétel esetében a rendelés bolti átvételének időpontja, házhoz

szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a bolti blokkal/számlával, ill. a

futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog

érvényesítését.

6.) A terméket küldje vissza a Karacs Judit részére, vagy jelezze ügyfélszolgálatunknak a

visszaküldési szándékot, mely után a futárszolgálat elszállítja Öntől a terméket és 30 napon

belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen

felmerült egyéb költségeket.

7.) Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

8.) Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk

megtérítését.

9.) Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM

rendeletben foglaltak az irányadóak, tartós fogyasztási cikkek esetében a kötelező jótállás 1

év. Javítás esetén a jótállási idő újra indul.

10.) A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára,

elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló

hibákért a Szolgáltató felelősségére a 17/1999. (II.5.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban

rögzített rendelkezések irányadóak.

III. Egyéb rendelkezések

1.) A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem

kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más

internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

2.) A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni,

amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen,

egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni,

hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor

megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

3.) A felhasználó a III.2 pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult

visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére

több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a

hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

4.) A Szolgáltató magára nézve kötelezőnek tekinti a Magyarországi Tartalomszolgáltatók

Egyesületének etikai kódexét.

5.) A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók

álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató

fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.

6.) Fogyasztói panaszügyintézés írásban, ill. telefonon, az agynemutervezo@gmail.com

címen történik, valamint a Szolgáltató székhelyén működő ügyfélszolgálaton a 20 206 2707

telefonszámon.

Az ÁSZF kinyomtatható változatú letöltése.